hello buddiez ! welcome to my coolblog. .iloveyousostrongbaby.

Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang zaman.

hello hello ! lama dah tak update blog, lepas je abis exam bermula lah cuti semester. yang sangat-sangat sibuk sebab mak selalu kena masuk hospital, mak sakit buah pinggang. buah pinggang mak dah rosak. kesian mak, kena cucuk sane, kena cucuk sini. dokter selalu amik darah. aku tak tengok pon, sebab tengok darah je rasa nak muntah. mak cakap sakit. lepas tuh dokter cakap darah mak kurang. tuh lah ! sape suruh amik darah mak. dah amik patu masukkan lagi darah. pelik2 je dokter nie lah.
mak, adik doakan mak cepat sembuh ye.
adik sayang mak sangat-sangat auww !
comelkan mak kita ? mak nie, dengar lah nasihat dokter. nie mak makan macam-macam lah. mak jangan lah ekot kita makan. kite makan mak makan. kite tak makan, mak makan juga. macam mana tak saket.
okay, now nak cite bila mak kena masuk hospital. around 11.55pm aku tengah tunggu result nak keluar nie. berdebar-debar gila jantung. tibe-tibe, aku tengok mak dah tercungap-cungap. aku dengan abah dah start risau dah. okay, mak cakap nak pergi hospital. dengan pantas aku tukar baju terus start enjin kereta abah masukkan mak dalam kereta. aku dah takot nie, laju gila aku bawak kite dekat 110km lah, mcm kat highway lorong paling kiri aku bawak, semua kenderaan aku motong.

sampai hospital, mak terus masuk dalam wad kecemasan. aku dengan abah tunggu lame jugak lah sampai mak pindah ke wad biasa. keadaan mak makin pulih sedia kala now turn kakak aku plak yang jaga. sebab semalam aku yang jaga, letih jugak lah badan nie. sekarang aku mau rehatkan badan, esok pagi-pagi g jumpa mak !!! iloveyoumaksostrong.

KALAU ADA JODOH ,KITA JUMPA LAGI ^_^