hello buddiez ! welcome to my coolblog. .iloveyousostrongbaby.

i love blogging


hello hello ! okay, hari nie nak cakap macam mana boleh wujud nyer blog aku. macam mne ek ? aku pon dah lupe doe ! haha. ntah lah, aku rase blog aku start pada, 11/11/10. macam mne aku boleh ingat ? sebab aku tengok kat edit post lah. haha ! okay, jangan di layan sangat zue'aisyah nie. mmg gila sikit, makin di biar makin meleret. haha ! okay, dah.
time tuh aku tengah cuti sem, sem satu masa tuh. aku tengah tengok akak nak try buat blog. aku pon tolong lah, sebab aku tatau serba sedikit nak buat blog nie, time belaja kat KPTM bangi dlu, lecture aku ade ajar lah jugak, sempat lah aku belajar buat blog nie sebelom kena tendang. haha ! okay, aku tolong tuh. aku plak try nak bukak blog yg prnah aku buat dulu, lepas tuh. boleh plak email n password boleh lupe. memamg blog baru lah jawab nyer. nie dia !
.iloveyousostrongbaby.
aku edit dah setahun dah blog aku, ini lah hasilnya. buruk kan ? blog aku tak cantik macam blog korang, follower pon tak ramai, sedih je. tade org nak bace blog aku. nak edit lagi, sampai puas hati. haha ! orang cakap blog nie boleh buat duet, betol ke ? kalau betol, mane duet nyer ? aku tak dapat pon, haha ! act, yg dapat duet tuh, yang ade mngiklankan apa-apa kat blog dorang, dorang dapat lah duet, tapi kalau macam aku nie, malas nak letak mnde2 tuh semua. aku rajin cantik kan blog aku je. kadang-kadang aku mintak tolong suhaila manaf . dia lah tolong aku edit sampai cantik acanie, mekaceh aila ! okay,  kenapa aku buat blog ? aku bukan nya suka karang-karang macam orang yg suka berblogging nie. bila exam essei je, memamg aku tak boleh nak buat lah kan. tapi bila aku dah start menaip, start lah aku merepek meraban cm nie. aku suka berblogging nie, time aku betol-betol tade kije. sudah boring. memang macam nie lah jadi nyer. merepek je kerja nya kan ! okay lah, itu je nak cite kali nie, pasal wujudnya blog aku sampai sekarang. sudah setahun lebih rupanya. oraitt guys ! bubbye. :D

KALAU ADA JODOH ,KITA JUMPA LAGI ^_^